Lipsa de timp

În ultimul timp nu mai am timp de nimic, doar școală. După cum ați observat, nu mai postez de 2-3 ori pe zi cum făceam înainte, ci abia postez odată. De ce? Pentru că nu mai am timp de nimic, școala îmi ocupă foarte mult timp, și în perioada asta ne bombardează cu teste, parcă nu mai este timp de note, dar asta nu prea este problema noastră.

Astăzi am 3 teste grele: la spaniolă (da, fac spaniolă, am schimbat franceza cu această limbă minunată), la matematică (asta doare) și la fizică (nimic de comentat). Problema cea mai mare este că nu prea mă mulțumesc cu note sub 7 și trebuie să învăț, pentru că la liceu (sunt în a 9-a) nu e ca în generală, unde profesorii te mai scuzau, îți mai puneau o notă din burtă și etc.

De luni cred că o să-mi fac un program astfel încât să-mi fac timp pentru toate. Sunt nevoit să închei (tot timpul...), mulțumesc că ați citit acest articol, mulțumesc pentru înțelegere .

Înainte să public vă rog și eu ceva: Sheruiti acest articol pe facebook, pe twitter sau pe unde puteți voi, mulțumesc anticipat.

 Aștept părerile voastre despre acest articol în secțiunea de comentarii ! O zi faină !!