Afacerea unui prieten prin anunțuri imobiliare

anunturi imobiliare
Astăzi vreau să vă vorbesc despre unul dintre primii mei clienți care cu trecerea timpului și anilor mi-a devenit bun prieten.

Acesta s-a axat foarte mult pe partea de construcții și a știut să profite de site-urile de anunțuri imobiliare, însă haideți să vă povestesc mai pe detaliu toată povestea lui și cum a reușit!

După cum vă spuneam, tipul se ocupa cu construcțiile, iar prin anul 2009 m-a căutat pentru că auzise de la un prieten comun că mă ocup de online și-l pot ajuta atât cu crearea unui site web, cât și cu promovarea acestuia. Zis și făcut. I-am făcut un site de beton amprentat, pentru că cu asta se ocupa pe atunci și a stat bine ancorat în acest domeniu până prin 2012, când într-o dimineață la cafea îmi povestește ce vrea să mai facă.

Având lucrări în toată țara, unde turna pavaje de beton amprentat și discutând cu toți clienții lui, care majoritatea erau oameni de afaceri, el a observat un lucru comun la câțiva, și anume faptul că știu să profite de anunturi imobiliare, astfel încât a început să-mi explice ce vrea să facă și dacă îl pot ajuta cu un sfat, cu un research mai amănunțit și într-un final cu un nou site web.

Pentru că treaba îi mergea și avea lucrări, vroia să se extindă, astfel încât să investească în cumpărarea de terenuri ieftine unde să construiască case și mai apoi să le vândă.

Eu unul eram puțin sceptic, însă am început să fac acel research despre care i-am promis și în cele din urmă am găsit și acest website unde am început o analiză mai amănunțită. Am văzut prețurile terenurilor, prețurile caselor și dacă acestea chiar se vând.

La câteva zile, la aceeași masă unde ne serveam cafeaua deseori, i-am spus că sunt șanse să reușească și în domeniul ăsta, lucru care s-a și întâmplat. A cumpărat prima bucată de pământ, a construit o casă mare care putea fi achiziționată de 2 familii, având intrări separate, grădini separate, garaje separate și așa mai departe.

Am fost personal cu el să văd ce a ieșit acolo și mi-a plăcut ce-am văzut. A urmat să fac o mulțime de fotografii și să creionez bine în PhotoShop schița întregii case cât și separat, la ”ambele case”. Imediat după a urmat să-i creez și un site dedicat vânzărilor de case, însă între timp am adăugat anuțul și pe site-urile de imobiliare.

În cea de-a doua zi mă sună să-mi spună că a și primit un telefon, iar la o săptămână mă sună din nou să-mi spună că s-ar putea să-și fi găsit un client. M-a sunat apoi să-mi spună că acel potențial client a venit, s-a uitat, i-a plăcut, însă nu i-a mai dat nici un semn timp de aproximativ o lună.

Între timp au mai fost câteva familii care au vizitat casa, însă după cum vă spuneam, primul potențial client nu a mai dat nici un semn timp de aproximativ o lună, până când prima lui casă a fost vândută! Totul s-a rezumat la un party foarte reușit. Și după ce că eu nici nu mă dezmeticisem prea bine din acest prim party, la vreo 2 săptămâni după, a mai urmat un alt party. Da, a doua parte din casă a fost și ea vândută.

Așadar, i-a reușit! Omul se ocupă și acum de construcția de case, de pavajele de beton amprentat, care nu prea-i mai merg și, între timp, de la construcția de case a reușit să obțină semnăturile necesare și pentru a construii blocuri întregi, unde a urmat să vândă apartamente.

Așadar, iată cum prietenul meu a reușit în viață profitând de anuțurile imobiliare, și încă profită :)