De ce să-ți iei mobilier la comandă

Dupa suficienti ani de munca am reusit in sfarsit sa imi termin de construit casa pe care mi-o doream de foarte mult timp. Acum ca a fost construita in totalitate casa am inceput sa caut tot felul de idei cu privire la felul in care o voi amenaja. Initital nu aveam pretentii prea mari.

Ma gandeam, ce poate fi atat de important in legatura cu mobila, decoratiunile sau culoarea peretilor? Apoi mi-am dat seama ca este locul in care s-ar putea sa-mi petrec tot restul vietii asa ca este esential, acum cat bugetul imi permite sa fac astfel de lucruri, sa investesc atat cat simt nevoia pentru a amenaja casa ca aceasta sa ajunga sa arate la fel ca in visele mele. Asadar, tinand cont de faptul ca a trecut ceva vreme de cand cutreier magazinele de mobila si pot spune ca am mai invatat cate ceva, am facut o scurta lista cu cateva motive pentru care sa alegi un mobilier facut pe comanda in locul unuia standard.

Trebuie sa-ti satisfaca nevoile - deoarece cu totii avem nevoie ca mobila sa fie una perfecta pentru noi din toate punctele de vedere. De exemplu un mobilier de bucatarie este esential sa aiba dimensiunile necesare in functie de nevoile pe care trebuie sa le indeplineasca si de marimea bucatariei in care va fi amplasata.

Calitate superioara - de cele mai multe ori, mobila de ''duzina'', cum mai este numita in popor, este facuta fara prea mult simt de raspundere astfel fiind des intalnite diverse imperfectiuni in cadrul acesteia, fapt care nu este neaparat deranjant insa daca esti o persoana perfectionista exista o oarecare probabilitate ca acest lucru sa nu iti convina si astfel sa nu-ti mai ofere confortul necesar.

Pret - desi nu pare foarte real am intalnit de cateva ori, eu tot umbland prin magazinele de mobila, preturi mai mari la ceva standard decat la un mobilier facut ca la carte, pe comanda, dupa preferintele si nevoile diferite ale fiecarei persane.

Unicitate - in cazul in care simtiti nevoia de a va lauda sau mandrii in fata prietenilor care va calca pragul casei atunci mobilierul facut la comanda sigur va fi ceea ce cautati, reusind cu siguranta sa va impresioneze toti oaspetii si prietenii.

In urma celor enumerate mai sus sper ca nu mai ai dubii cu privire la ''rivalitatea'' dintre mobila standard si cea facuta pe comanda, dupa culoarea, modelul si dimensiunile dorite de fiecare om in parte. Iar aici un exemplu de magazin: http://www.mobilakoncept.ro/