Protejati Natura

 Vreau să va arăt o prezentare în power point care pe mine m-a pus serios pe gânduri. Sper că măcar o parte din voi să se schimbe după vizionarea acestei prezentări power point.
Un mic sfat:  Urmăriți prezentarea pe tot ecranul !


Protejati natura! 2006

Natura noi o iubim
Caci fara ea nu putem sa traim
Pe ea sa o ingrijim,
Caci s-o vedem frumoasa noi dorim.
Si de-acum ma gandesc mereu,
Ca de ea ne-ar lasa la greu....
Si oxigenul ar disparea,
Oare am trai mai bine asa?
S-o distrugem e usor,
Dar de ea ne va fi dor\;
Cand in lume voi vedea
Doar pustiu in urma mea,
Atunci ma voi intreba....
Aceasta e lumea mea?
Unde eu traiesc fericita
Si natura este ingrijita?
Nu! Atunci eu voi striga!
Natura o-i proteja
Pustiul va deveni verdeata,
Si in sufletul meu nu va mai fi ceata.
Eu voi trai fericita,
De natura va fi ingrijita.
Daca a-ti inteles ce-am vrut sa spun,
Sper ca ve-ti lua masuri chiar acum!
Pentru ca asa ceva,
Nu mai poate continua....
Doar atat imi mai doresc
Natura s-o ocrotesc!

Sursa poezie: clopotel.ro