Ciocu' mic

De ceva timp văd niște tipi, care se cred bloggeri și nu fac altceva decât să critice pe unu aflat la început de drum. Acum a venit și rândul meu să întru în gura lor și sunt criticat că am mai multe bloguri și că mi le promovez între ele, e ceva rău în asta? (am dat doar un mass, și domnul "Caragiale 2" s-a apucat să scrie el pe blog despre asta). Până la urmă e blogul lui, scrie ce vrea pe el, dar totuși, îți faci blog ca să critici pe alți? ciudat.

Pe lângă faptul că nu ar trebui să-l intereseze ce fac eu cu blogurile mele, face și el același lucru cu proiectele lui din online, are și domnu' "Caragiale 2" câteva bloguri, care au link între ele, dar eu nu m-am apucat să scriu despre asta, ca el.

Interesant e că tot timpul el se crede superior, iar el "este un blogger adevărat" nu ca ceilalți care "trebuie să mai citim".
Nu o să îi dau numele sau să pun vreun link pentru că nu merită.
Nu sunt singurul care crede asta, am pregătit o poză cu un comentariu exact de pe blogul lui.









*Acest articol este un pamflet și trebuie tratat ca atare.
*Toate cuvintele/grupurile de cuvinte puse în ghilimele sunt lucruri spuse de el (Caragiale 2).