Noul membru al familiei

Deci da e adevărat!! Xutzu a adăugat un nou membru în trupa sa și acela sunt eu, Ștefan Cezar. Un tip obișnuit (prea obișnuit) de 15 ani, care încearcă să-și lase părul lung, 1,60m(i'm sorry ladies) cu facultate la Harvard și cu prea multe idei  nebunești în cap. Sunt un tip mai nebun de felul meu în sensul că, mă pui să beau 200 de sticle de bere o fac, mă pui să mă rad pe picioare o fac, mă pui să fac flotări afară în pielea goală la -20 de grade celsius o fac doar ca să-mi amuz prietenii și ca să demonstrez lumii că și cei pitici pot fi interesanți . Așa, asta a fost doar încălzirea, acum urmează partea interesantă, dacă aveți nevoie la baie duceți-va acum fiindcă veți fi așa de atrași de postarea mea încât nu veți mai pleca de la calculator dacă nu terminați tot de citit:)). Fac taekwon-do de 5 ani de zile. Na că am spus-o. Da a-ți citit bine ,fac taekwon-do de 5 ani și mă simt ca la 6 ani iar pentru cei care nu știau, acesta a devenit un sport la fel ca și boxul și kickboxingul. În ce constă? Păi la rândul lui acesta se imparrte în 4 categorii: sărituri, tull, luptă și spargeri. O luptă obișnuită durează două minute, în care, prin combinațiile de pumni și picioare pe care le înveți de la maestru trebuie să-l lovești pe adversar la abdomen, la cap în spate și mai jos de șold fiind interzis. Tull-ul este o interpretare a unei lupte iar la această trebuie respectat strict o succesiune de pași pentru a fii punctat . Sariturile: se efectuează pe vârste iar cu o anumită mișcare tu trebuie să atingi o plăcută. Cu cât se ridică plăcuta mai sus și tu o nimerești, cu atât ai mai multe șanse să câștigi. Spargerile:se folosesc scânduri de lemn prinse de un suport iar tu trebuie să o spargi ori cu pumnul ori cu piciorul. La barosani se pun și câte 3 scânduri doar ca să câștige o amărâtă de medalie. În fine mi se pare un sport care îți generează porția de adrenalină zilnică, care te menține în formă și care te formează ca om așa că vă recomand și eu vouă un sport fiindcă să va spun un secret: MIȘCAREA NU DĂUNEAZĂ GRAV SĂNĂTĂȚII!!
 Sper că nu am părut prea plin de sine,însă emoțiile astea de prima postare te copleșesc. Sper că v-am atras atenția și să ne mai citiți gândurile!!!