Prea mult

Deci săptămâna aceasta am fost la şcoală doar luni. A-ţi crede că ce norocos sunt, sau ce baftă pe mine(tot aia) însă să va zic ceva  =>
A FOST GROAZNICĂ . De ce? Păi cu ce să încep:numai liceul nostru şi  încă unu nu  au facut ore, celelalte licee şi şcoli fiind "deschise". Un alt motiv ar fi că, chiar dacă stau mult pe pc nu prea găsesc multe lucruri interesante care să mă fascineze şi totuşi pe internet se găsesc aprox 400 de miliarde de terabiţi de informaţie, "un fleac". De aici vine şi o întrebare pe care vreau să v-o adresez: Voi ce lucruri interesante a-ţi găsit  pe net şi ce faceţi pe calculator? Răspunsurile puteţi să mi le scrieţi în secţiunea de comentarii sau pe adresă de mess: cstefan96. Aşa ,hai să trecem mai departe. Ce? doar nu credeaţi că scăpaţi aşa cu unu , cu două . Să continuăm cu văicăreala. Săptămâna aceasta a mai fost groaznică din cauza că am fost bătut, înjunghiat, torturat ca să citesc. Va daţi seama dragi tovarăşi prin ce am trecut. În loc să mă lase afară scumpii mei părinţi, m-au obligat să citesc! Şi ce e mai groaznic m-au pus să citesc o carte siropoasa cu zeci de pagini de descriere. În încheiere aş vrea să va spun sa va rugaţi la Dumnezeu să se încălzească cât mai curând!