1 Martie

 Îmi pare rău că nu am avut timp ieri să vorbesc despre asta, dar niciodată nu e prea târziu. După cum toți știm, ieri a fost 1 martie, prima zi de primăvară cu toate că vremea de afară nu prea vrea să treacă la acest anotimp minunat pe care eu îl ador. Primăvară este anotimpul perfect, nici prea cald, nici prea frig, e ideal. Ieri am primit niște mărtișoare( Mărțișorul este un mic obiect de podoabă legat de un șnur împletit dintr-un fir alb și unul roșu, care apare în tradiția românilor și a unor populații învecinate. ) superbe și pe această cale le mulțumesc tuturor. 
  
 Vă urez tuturor o primăvară superbă și vă ofer și eu tuturor un mărțișor ! 
  
 Îmi cer scuze că ieri nu am postat nimic, dar eu chiar nu am avut timp, iar colegii care mai postează pe acest blog, nu au mai făcut-o de mult timp ! 
  
 O zi făină și o primăvară frumoasă !