Gata !


Gata cu inactivitatea pe blog, de acum o să postez cât mai des, cu toate că afară e minunat și nu e timp de stat în fața calculatorului. Acesta este un proiect de-al meu și nu vreau să-l las baltă. În curând o să observați câteva modificări la acest blog. Cu siguranță o să schimb tema și poate ne mutăm și pe un domeniu propriu, cine știe?
Ușor-ușor mi-a scăzut și traficul, odată cu inactivitatea mea, și asta nu-mi convine. O să mă țin cât de tare pot de acest blog și de toate blogurile mele. Din câte știu mâine avem zi liberă că e cerc pedagogic, deci avem weekend prelungit. Stas ! Timp perfect să mă mai ocup puțin de bloguri. Dacă nu ați observat am adăugat și o pagină "Portofoliu" acestui blog în care sunt prezentate toate blogurile mele, deocamdată niciunul nu are domeniu propriu (din păcate). Cam atât pe astăzi, o zi minunată și primăvară plăcută !