Despre Porcu.ro

Am găsit un concurs pe placul meu la porcu.ro și m-am gândit să particip și eu. Concursul constă în câștigarea unui domeniu .info pentru toți bloggeri începători. Cum am încercat la concursul organizat de blogatu.ro și am câștigat, poate așa o să câștig și la porcu.ro, dar deja mă gândesc prea departe. 
  De ce mi-aș dori un domeniu .info? 
 -Un blog aflat "sub" un domeniu pare mai serios, mai matur, nu ca celelalte bloguri care, deși sunt pe un subdomeniu popular și serios, nu sunt băgate în seamă.
 -Mă gândesc că ar fi mult mai ușor să tastezi în browser www.webxutzu.info decât link-ul pe care îl am acum
 -Pentru că vreau, pur și simplu.
 -De prea mult timp încerc să strâng bani din diferite ptc-uri sau alte
reclame, pentru a mă muta pe domeniu propriu, consider că acum e timpul.
 -Îmi place cum sună webxutzu.info

 Acestea sunt motivele pentru care îmi doresc foarte mult un domeniu, și nu orice domeniu, ci .info !
 Baftă celorlalți participanți, spor la scris !