Am acordat un interviu pe Blogatu.ro


Acum ceva timp i-am acordat un interviu lui Blogatu si m-am gandit ca ar fi interesat sa-l postez si eu: 
1. Salut, iti multumesc ca ai luat decizia de a participa la acest interviu. Mai intai, te invit sa te prezinti pe tine si sa prezinti adresa blogului tau.
Alexandru: Salut, eu sunt XutZu și adresa blogului meu este www.webxutzu.blogspot.com!
2. Acum ca am aflat care-i blogul tau, iti adresez urmatoarea intrebare: De cand ai blog? Si care a fost motivul pentru care ti-ai lansat blogul? Acesta e primul tau blog sau ai mai avut si alte incercari?
Alexandru: Blogul meu a apărut în blogosfera în luna decembrie, l-am făcut pentru că vedeam alte bloguri și mi-a plăcut conceptul ăsta. Încercări am mai avut multe, dar consider că acesta este singurul blog care mă reprezintă din toate punctele de vedere.
3. Cum ai caracteriza blogul tau? Ce subiecte trateaza?
Alexandru: Blogul meu este un blog personal, nu este un blog nisat, abordez tot felul de subiecte.
4. Cat de pasionat/a esti de blog? Cata vreme petreci scriind/documentandu-te/comentand/promovand zilnic blogul tau?
Alexandru: De fiecare dată când deschid calculatorul mă uit la blog prima data, și după îmi verific și celelalte conturi. Pierd zilnic în jur de 1-2 ore scriind articole și promovându-l.
5. Cate bloguri citesti si de ce? Care sunt blogurile tale preferate? Care crezi ca este importanta pe care o vor capata blogurile in viitor?
Alexandru: Citesc multe bloguri, dar printre favoritele mele sunt: blogatu.rozoso.romirceabadea.ro și dan-blog.ro. Citesc aceste bloguri pentru a mă documenta și îmi place să cred că pe viitor blogurile vor fi din ce în ce mai căutate.
6. Aceasta intrebare urmeaza firesc celei anterioare: Citesti Blogatu.ro? Daca da, ce iti place si ce nu? Ce ai schimba?
Alexandru: Cum am spus și la întrebarea precedentă, citesc zilnic Blogatu.ro deoarece îmi plac subiectele abordate pe acest blog. Nu aș schimba absolut nimic.
7. Cat de important e blogul pentru tine? Cat de importanti sunt cititorii blogului tau pentru tine?
Alexandru: Foarte important. Un blog fără cititori e ca omul fără aer!
8. Si acum, sa discutam putin si despre latura ta offlline. Cum te-ai caracteriza ca om? Ce ocupatie ai si cum se impaca ea cu pasiunea pentru blogging? Ce hobby-uri ai?
Alexandru: Nu-mi place să mă descriu singur, las pe alții să facă acest lucru. Eu momentan sunt elev, în clasa a 9-a la profil matematică-informatică și multe idei de articole îmi vin de la școală, deci școală și blogging-ul sunt legate între ele.
9. Care este parerea cunoscutilor tai despre blogul tau? Ce cred prietenii tai si membrii familiei tale despre bloguri?
Alexandru: Mulți îmi spun că e un blog ok, că le place, dar ca peste tot, mai sunt și persoane care nu mă inghit. Familia apreciază ceea ce fac.
10. Ce alte medii de informare, cu exceptia blogului, utilizezi? De unde iti preiei informatiile pentru articolele de pe blog?
Alexandru: Citesc ziarele online, dar și site-uri cu scop informativ.
11. Un mesaj de transmis cititorilor Blogatu.ro!
Alexandru: Mmm..citiți blogatu.ro, este un blog care merită să fie citit!