Ca la romani

Am găsit o poză super funny și cred că merită să o pun în acest articol. De mult vroiam să mă agăț de acest subiect, și anume, fotbalul românesc. Eu mă declar fan FC Vaslui pentru că sunt din Vaslui și îmi place stilul de joc practicat de echipa galben-verde. Nu este vorba despre asta în acest post, ci despre simulările fotbaliștilor din Ligă 1 și tot felul de maimuțăreli pe care aceștia le fac pentru a obține o lovitură de pedeapsă. Mi se pare prea josnic să te arunci și să te zbați 10 minute pe jos pentru a obține un fault. În România orice mic contact este dramatizat, de la o mică îmbrâncitură fotbaliștii se tăvălesc pe jos până vin medicii și îi dau un un spray pe picior (cu toate că s-au accidentat la mână) și ca prin minune își revin. Mai este o chestie, mulți fotbaliști continuă mingea după ce sunt faultați sau atinși, și abia după ce pierd mingea cer fault. Ce e asta? E România. Ce vreau eu să spun în postarea asta este mai bine prezentat în această imagine:
 P.S 1: Concursul cu numele emisiunii de duminică, continuă până mâine la 20.00 ! 
 P.S 2: Vă rog să mă ajutați să câștig și eu un domeniu votând aici la fiecare 24 de ore ! Mulțumesc anticipat !