Concursul continua


 Știu că nu este un concurs nemaipomenit sau cu premii foarte mari, dar sunt și eu la început cu astfel de concursuri pentru bloggeri și trebuie să mă înțelegeți. Tot ce trebuie să faceți e să mă ajutați să găsesc un nume bun pentru emisiunea pe care intenționez să o fac în fiecare duminică în schimbul emisiunii "Citim, rezumăm și-ți recomandăm", pe care am ales să o opresc ceva timp (nu sa încheiat de tot, doar primul sezon dacă pot spune asta). Mai multe detalii despre emisiunea de duminică: este o emisiune în care o să postez videoclipuri ce mi-au atras atenția pe parcurul săptămânii, sau videoclipuri propuse de voi. Tot în aceeași emisiunea o să postez și melodia care am ascultat-o cel mai mult într-o săptămână, sau melodii propuse de voi. Și nu e tot, vreau să mai public, tot în acel post, trailer-ul unui film pe care l-am urmărit și mi-a plăcut, sau filme propuse de voi.
Atât vreau, un nume unic și bun. În schimbul acestui nume eu vă ofer o invitație de autor pe acest blog timp de o săptămână sau un advertorial pe www.x-reclama.blogspot.com (un nou proiect al meu pe care o să-l promovez cât mai mult).