Din nou luni


Vorbeam într-un post anterior despre lipsa de timp , acum vreau să mai completez acel articol, deci să trecem la treabă.
A observat cineva că weekend-urile trec super repede față de oricare zi din săptămână? Normal, așa ni se pare nouă, dar defapt e același timp, dar petrecut așa cum ne place, timpul pare că fuge ca o pumă disperată după mâncare.
Aș vrea să se încălzească cât mai repede afară să pot ieși și eu cu prietenii, să mă duc la fotbal sau alte activități pe care le fac în anotimpurile calde.
Vreau să vă spun încă ceva, de acum înainte nu promit că o să postez în fiecare zi, pentru că am rămas singur pe aici, Ștefan Cezar și-a dat "demisia" deoarece nu mai are timp și de blog, are prea multe activități în offline, și îl felicit pentru asta.
Încă ceva, am început un nou proiect cu un coleg de blogosferă, numele lui este Lutzu, probabil mulți îl știți, cu el am pus bazele unui nou blog, Blog de Vasluian. Pe acel blog postăm amândoi în funcție de timpul liber și de evenimentele din orașul în care trăim.
 O zi faină!