Florin Dumitrescu a fost în adolescenţă sportiv


Florin Dumitrescu este un mare maiestru în bucătarie, pregătind tot felul de mâncăruri care mai de care mai sofisticate, dar puţini oameni ştiu că acesta, când era în perioada adolescenţei facea furori când trecea pe lângă fete, la bazinul de polo. Florin, vedeta emisiunii MarterChef de la PRO TV a povestit tuturor despre întreaga perioadă pe care a petrecut-o la clubul Steaua, dar şi care a fost cauza pentru care s-a retras din lumea sportului.

Florin este foarte slab faţă de restul bucătarilor şi în plus de asta mai are şi o alura atletică. Doar cei care îl cunosc foarte bine ştiu că acei muşchi care par să sară din cămaşă sunt defapt antrenamentele istovitoare la care era supus la bazinul de polo. El a declarat urmatoarele:

"Învăţam într-o şcoală cu profil sportiv, iar la bază era nataţia. Practic, în clasa a II-a, am început să joc polo. Am stat departe de înot pentru că nu îmi plăcea, săriturile în apă nu m-au atras deloc şi aşa am ajuns la polo. E un joc pentru bărbaţi, foarte dur şi solicitant. Am practicat şase ani acest sport".

Pentru că a făcut antrenamente până nu a mai putut, rezultatele nu au întârziat să iasă la iveală:

"Am jucat pentru clubul Steaua, unde am fost portar şi asta pentru că aveam forţă în picioare, puteam sta foarte mult la suprafaţa apei pentru a apăra poarta. Îmi aduc aminte că îl aveam ca idol pe Gelu Lisac. Un mare campion! Am fost de câteva ori campion naţional şi municipal şi am primit şi titlul de cetăţean de onoare al sectorului 5 în 2002. Apoi am descoperit bucătăria. Ştiam că acest sport nu îmi asigură un viitor liniştit, aşa că am căutat să am siguranţa carierei."