Blog Update

A venit vremea sa mai fac cateva modificari acestui blog, asa ca le-am facut si am sa anunt cateva chestii in cele ce urmeaza. In primul rand s-a schimbat tema, cea de acum este mult mai user-friendly, placuta ochiului si usor de navigat. In al doilea rand, articolele apar acum ca excerp, adica pe prima pagina nu se va mai afisa tot articolul, ci va trebuii sa dati "CITEȘTE TOT" pentru a vedea continutul unui articol.

Cu ocazia asta anunt si faptul ca blogul acesta a depasit 150 de articole in 17 luni de existenta, un calcul simplu ne spune ca s-au scris aproximativ 9 articole in fiecare luna, insa stiu ca nu-i asa, unele luni au fost mai pline, altele mai putin pline, toate astea depinzand de cat de mult timp am avut pentru acest blog si mai ales cat interes i-am acordat, iar din pacate nu i-am acordat o mare atentie, dar o sa o fac de acum incolo.

In caz ca nu stiti, acest blog nu mai este al fostului autor de multa vreme, el fiind cumparat de mine in urma cu cateva luni, probabil cam din perioada in care activitatea pe aici nu a mai fost asa de mare, comentatorii au mai disparut si asa mai departe, insa am un plan pentru acest blog si vreau sa se scrie cat mai des pe aici, nu doar advertoriale.

Acestea fiind spuse, Blog Update! Ce va urma? Ramaneti aproape si veti afla.