Calculatoare Second Hand

Ma pot lauda cu o chestie frumoasa, am avut doar un calculator toata viata mea, bine, nu este foarte lunga, dar totusi, un singur calculator in 8 ani este o performanta. Parintii mei mi l-au cumparat acum 8 ani, dupa cum ziceam, drept cadou de Craciun. Imi doream foarte mult unul si ma plangeam mereu parintilor ca eu nu am, iar prietenii mei au.

Bineinteles, am schimbat cam toate piesele din aceasta unitate, monitorul este altul, tastatura si mouse-ul au fost schimbate de cel putin 3 ori, iar boxele au suferit cateva improvizatii, i-am atasat subufarului inca doua boxe ce le am de la o combina veche.

Pretul lui era undeva la 24 de milioane in lei vechi, atunci era o suma destul de mare, calculatorul era considerat printre cele mai bune si am vazut ca cei din magazinul respectiv au dreptate.

Acum as vrea sa-mi cumpar un laptop bun, sa-l am cand plec in diferite locuri, in vacante sau chiar la scoala, sa pot scrie mai mult si mai des, sa nu fiu fortat sa stau numai in casa pentru a scrie pe bloguri.

Am vazut pe www.pretulok.ro mai multe laptopuri bune la preturi accesibile, o sa ma gandesc mai bine in acest sens si o sa ma hotarasc daca-mi achizitionez unul sau ma rezum la acest antic computer. Acum tehnologia avanseaza extrem de repede si ,mai mult ca oricand, se adevereste zicala "graba strica treaba".

Nu as putea renunta la acest desktop definitiv, dar totusi, mi-as dori ceva mai performant si mai puternic, care sa se miste mai bine si sa ma ajute mai mult in acest hobby care poate fi foarte profitabil in schimbul catorva luni de munca.

Voi ce computer detineti si ce istorie are?