Hi5-ul a fost si el la moda, insa nu avea toate atu-urile pe care le are FaceBook. Mark Zuckerberg CEO-ul retelei de socializare FaceBook a adus ceva nou si la moda. La inceput utilizatorii romani nu erau foarte familiarizati cu reteaua de socializare FaceBook, insa usor usor acestia au inceput sa prinda gustul FaceBook si au renuntat la Hi5.
FaceBook de-a lungul timpului a strans o multime de utilizatori, avand cea mai mare baza de date cu informatii reale despre peste 90% dintre conturile retelei. Asta inseamna ca FaceBook stie cam totul despre noi, despre prietenii nostrii si despre activitatile pe care noi le desfasuram.
Mark Zuckerberg a facut o multime de update-uri retelei de socializare in tot acest timp, lucru bun, desi la inceput utilizatorii nu erau multumiti de schimbarile efectuate. Ulterior au inceput sa se acomodeze cu fiecare actualizare a FaceBook-ului si l-au indragit din ce in ce mai mult.
Tot recent, FaceBook a introdus si hashtag-urile care au fost prezente pe Twitter inca de la bun inceput. Asta inseamna ca FaceBook vrea sa devina singura retea de socializare super puternica, sa aiba toate functiile pe care alte retele de socializare le are si sa spulbere la propriu si la figurat orice concurenta.
FaceBook incepe sa devina si el incet incet plictisitor, insa daca vor continua sa actualizeze platforma, cu siguranta nu-si vor pierde din traffic si utilizatorii retelei de socializare vor revenii mai tot timpul sa vada "ce mai este nou".
Acestea fiind spuse, FaceBook este si ramane liderul retelelor de socializare din Romania.