O metodă de a câștiga bani

În articolul de astăzi, vreau să discut puțin despre o metodă de a câștiga bani, spusă de un prieten foarte bun de-al meu. Ideea a început când am ieșit amândoi de la sala de box, după o zi destul de încinsă. Ne-am oprit să bem niște apă, pentru că sala noastră se află într-un parc, și acolo există suficientă apă ca să ne potolim setea, iar la un moment dat prietenul meu scoate un teac de bani, că altfel nu am cum să îi spun, și mă întreabă dacă vreau ceva de mâncare. Când am văzut câți bani are l-am întrebat de unde îi are și de aici a început o adevarată poveste.

Ce făcea el mai exact? Împreună cu un alt prieten, jucau poker în grup și aveau metodele lor ca să arate ce cărți sunt sau nu. La sfârșit împărțeau banii și erau foarte multumiți de metoda asta de făcut bani. O altă metodă pentru el, reprezintă jocurile de tip cazino, care îmi spune și el că a devenit obsedat. Nu știu cât de bine este acest lucru, pentru că poți să ajungi la un moment dat să fi nebun, și din teancul ăla de bani să îi pierzi imediat.

Și ultima metodă dar nu cea din urmă, o reprezintă pariurile sportive. Nu este o metodă foarte nouă, de când lumea am auzit de pariuri. Cam 75% dintre prietenii mei folosesc această metodă de a câștiga bani. Pe unde te uiți în oraș vezi numai case de pariuri. Cum să reziști să nu bagi un bilet la pariuri, măcar de un leu când în fiecare colț al străzii vezi un astfel de magazin. Mulți aleg să bage la pariuri sume de genul 1 leu, 5 lei, maxim 10 lei. Nu am auzit pe nimeni care să bage mai mult de suma asta.

Câștigurile sunt pe măsura, de la o investiție de 10 lei, poți câștiga ușor 200-300 de lei, însă până ajungi tu să îi câștigi, investești banii aștia de 10 lei, de 20-30 de ori, și nu ai făcut nici o chestie. Mai rău pierzi timpul. Nu știu cum face el de are atâția bani, însă eu nu folosesc această metodă de a câștiga bani, eu am investiții la care stau și mă gândesc și noaptea în somn, cum să o promovez mult mai bine.