Viitorul Meu #Office

Având în vedere că sunt o persoană care lucrează în mediul online, asta nu necesită dus - întors de la servici și am confortul de a lucra de acasă la proiectele din online. Iar legat de asta, eu mereu mi-am dorit să am un loc al meu unde să lucrez, o cameră separată care să fie numit #office sau de ce nu, chiar un birou.

Ei bine, iată că de vreo lună de zile, pe la mine prin curte mai aveam un spațiu, destinat construirii unui garaj, aproximativ 3 metri lățime pe 6 metri lungime. Ei bine, m-am gândit mai bine și m-am apucat să-mi construiesc acolo un loc pe care l-am numit biroul meu.

Ba mai mult decât atât, mi-a venit ideea să fac și la etaj un mic dormitor de aproape 4 metri, iar restul de 2 metri să fie o mică terasă frumoasă, acoperită frumos, cu vreo 2 fotolii și o măsuță, să pot sta dimineața la cafea cu laptopul, la înălțime, simțind aerul proaspăt de dimineață.

Să revin însă puțin la birou, într-un colț m-am gândit să pun un birou precum cel din imaginea alăturată, l-am găsit pe site-ul 1mob și este într-adevăr puțin cam scump, 1500 de Lei în România sunt totuși o sumă destul de măricică de bani, având în vedere situația actuală din țară, însă poate obțin și o mică reducere de pe urma acestui articol (glumesc desigur).

Așadar, într-un colț am zis să pun biroul, în celălalt colț zic să pun un colțar mare, frumos, cu posibilitatea de extindere astfel încât să-l fac (la nevoie) și pat. O să am nevoie și de niște scaune de lemn pe care încă nu m-am gândit unde să le pun, fie jos în birou, fie sus pe terasă și să înlocuiesc acele fotolii despre care vă vorbeam mai devreme, văd eu ce fac când toate-s gata.

Una peste alta, abia aștept finalizarea biroului cel puțin, momentan trebuie ușa și geamul pus, după care va trebui făcut interiorul și abia după toate astea o să mă decid 100% la mobilierul de care am nevoie. Voi cerceta și niște site-uri de decorațiuni interioare, poate poate îmi mai vine o idee și îmi voi amenaja lăcașul mult dorit de muncă într-un mare fel.

Până la urmă, un om 2.0 știe cel mai bine nevoia confortului și știe că trebuie să lucreze într-un mediu cât mai plăcut și cât mai productiv. Așadar, urați-mi noroc și sper să termin cât mai repede și să revin cu câteva poze.