Prima mea experiență cu un magazin de haine online

Astăzi vreau să vă povestesc despre prima mea comandă de haine de firmă făcută online și dubiile pe care probabil toți dintre voi le-ați avut dacă ați făcut o astfel de comandă online, pentru că aici este un pic de presiune față de o comandă dată pe un magazin de electrocasnice spre exemplu.

Primul lucru pe care atât eu cât și cei ce au făcut o astfel de comandă de haine de firmă pe internet a fost să își facă o idee despre mai multe magazine, să vadă produsele și chiar și prețurile.

Eu spre exemplu după ce mi-am ales un magazin cu un brand bine cunoscut, am început să mă uit după tricouri și după adidași, iar la tricouri știm cu toții că este ceva mai dificil să alegi exact produsul care să ți se potrivească și uneori trebuie să mergi puțin la risc.

Și să nu uit de adidași, că și la ei mărimile nu prea coincid câteodată. De exemplu eu port 42, iar atunci când adidași mi-au venit acasă, au fost cam ca un 43, ceva mai mari, însă mi-a fost greu să fac retur și i-am purtat de câteva ori, iar după i-am făcut cadou tatălui meu.

Iar legat de tricouri, prima comandă a fost ok, cele 3 tricouri au fost toate ok, fără mărimi prea mari sau prea mici, este adevărat că nu toate au fost la fel, deși mărimea era L.

A doua comandă, un alt tricou pe care l-am luat în perioada imediată, pentru că la început nu aveam fonduri suficiente a fost un epic fail, am luat tot mărimea L și m-am pomenit că este exagerat de mare și inițial vroiam să-l dau tatălui meu, însă îmi plăcea prea mult astfel încât am făcut retur și am primit mărimea M, care a fost super ok.

După toate astea, am mai făcut câteva comenzi și nu am mai avut probleme, iar de aici am învățat o chestie. Trebuie să faci câteva comenzi și să vezi care-i treaba astfel încât pe viitor să nu mai ai probleme.

Și încă un sfat, alegeți cu grijă magazinul online pentru că dacă percepe taxă de transport, ți se va părea o afacere proastă atunci când produsul comandat este mai mic sau mai mare și va trebui să faci și retur, să plătești de două ori transportul, sau de 3, nu mai rețin cu exactitate...

Așadar, interesați-vă un pic mai mult înainte de a trimite comanda. Baftă la cumpărături online!