Să fie "scaune" unul dintre cuvintele cheie ale unei afaceri?

scaune
Fără doar și poate, scaunele sunt unele dintre cele mai neglijate și totodată unele dintre cele mai importante lucruri pe care o afacere le poate avea. Și aici ne referim la afacerile care chiar au nevoie de scaune!

Spre exemplu un bar, o terasă, sunt niște afaceri care pe lângă alte lucruri importante, are și scaune. Și poate că sunt cele mai neglijate și totodată printre cele mai importante lucruri ale imobilului respectiv, astfel încât clienții stau pe acele scaune.

De ce scaunele trebuie să fie luate mai în serios într-o astfel de afacere?

După cum vă spuneam și mai sus, clienții își petrec majoritatea timpului stând jos, pe un scaun, iar acel scaun trebuie să ofere o relaxare cât mai plăcută, o plăcere absolută, astfel încât clientul să fie mulțumit și să plece cu zâmbetul pe buze acasă.

Este adevărat că și restul lucrurilor contează, precum angajații, mâncarea și băutura. Însă având în vedere că majoritatea băuturilor sunt îmbuteliate direct de la producători, iar consumatorul știe deja gustul clasic al băuturii preferate, singurul lucru care este mai important și trebuie îmbunătățit rămâne confortul, și aici revenim încă odată la scaune.

Acum să trecem puțin și la birouri, care au și ele mobila si scaune, iar clienții trebuie să se simtă și aici bine, să stea confortabil și nu să stea ca pe ace. Un exemplu prost în acest sens sunt băncile. Toate băncile la care am fost până în prezent au cele mai proaste scaune pentru clienți, foarte inconfortabile și de proastă calitate, uneori ai impresia că se dărâmă scaunul cu tine, la propriu.

Așadar, de cele mai multe ori într-o afacere lucrurile mărunte fac diferența și decid impactul clienților. De cele mai multe ori lucruri banale precum aceste scaune și exemplul de mai sus fac o afacere să fie mai profitabilă și mai apreciată de clienți, așa că, afaceriștilor, gândiți-vă și la lucrurile mărunte atunci când doriți să porniți o nouă afacere sau să o îmbunătățiți pe actuala.

Astfel, de câștigat veți avea și voi, proprietarii, însă și clienți pentru că vor găsi la voi locul perfect de relaxare și confortul de care au nevoie după o zi grea de muncă. Deci, țineți cât mai mult cont și de acest aspect deoarece veți avea de câștigat.

Mai este și o vorbă pe la noi prin popor, care sună cam așa ”dai un ban, dar stai în față”, cam așa și cu scaunele într-un local. Și garantez că sunt mulți care preferă localurile unde au un confort de grad ridicat cu produse de calitate puțin mai slabă, decât de un confort cu grad scăzut și produse de calitate mai superioară.

Voi ce părere aveți? V-ați gândit vreodată la acest mic și totuși atât de însemnat aspect?