Cele Mai Tari Jocuri

Inca de pe vremea cand descoperisem calculatorul mi-au placut jocurile, in special cele cu masini, bataie si fotbal, ignoram in schimb jocurile logice si jocurile cu impuscaturi. Dupa ceva timp mi-am luat si eu calculator si aveam o multime de jocuri, asta se intampla prin anul 2002 daca nu ma insel, oricum, eram prin clasa a VII-a si singura mea placere era sa ma joc pe calculator si sa joc fotbal cu baietii.

Au mai trecut ceva ani, am inceput sa ma plictisesc de jocurile cu fotbal, celebrele jocuri cu FIFA, jocuri pe care in momentul de fata le detest complet, de cele de bataie nu mai pomenesc, iar cele cu masini au ramas pentru mine la un nivel mediu, imi mai vine uneori pofta sa conduc virtual o super masina si sa-i dau viteza maxima.

Ideea este ca cele mai tari jocuri de pe vremea aceea au devenit cele mai urate, iar cele mai urate au devenit cele care-mi plac foarte mult. Spre exemplu jocurile logice, de strategie in special, nu mi-au placut de nicio culoare, insa cu timpul, au devenit printre favoritele mele si, si acum mai joc cate un AOE2 sau un Crusader, asta pe langa alte joculete logice de care-i plin internetul. De jocurile cu impuscaturi sa mai vorbesc? Counter Strike-ul este la putere, inca il joc, cel putin saptamanal fac si eu 50 de fraguri.

Asadar, iata ca jocurile care nu mi-au placut in tinerete ajung sa-mi placa acum, la o varsta ceva mai mare, mai matura si asa mai departe. Imi place sa joc jocuri logice si sa rezolv chestii, cu "puterea mintii", a sunat cam aiurea, stiu, deci, va recomand si voua sa va jucati cat mai mult jocuri de logica si de strategie.