O nouă interfață, o nouă activitate!

Iată că a sosit și momentul mult așteptat de mine, și anume acela de a da o nouă interfață acestui blog, de-al face mai profi și de a-mi da mie (cel puțin așa cred) motivația de a scrie cât mai des pe blog.

Asta se întâmplă de multe ori la fiecare blogger, pentru că, spre exemplu, odată ce ai o casă frumoasă, îți dorești să petreci cât mai mult timp în ea și îți faci întotdeauna timp să o îngrijești și să o ți la fel de frumoasă.

Așadar, cam pe ”strategia” asta merg și eu. Schimbând design-ul blogului și făcându-l atât de plăcut (cel puțin mie îmi place extrem de mult template-ul ăsta) o să petrec mai mult timp pe el și automat o să scriu mai multe articole.

Sper să vă placă și vouă noua modificare de pe Web XutZu și să mă vizitați mai des, pentru că vă promit de pe acum că vor urma mai multe articole, majoritatea din domeniul 2.0, așa că fiți pe fază pentru că am niște ponturi foarte bune.

Acestea fiind spuse, vă las și sper să revin cu un nou articol chiar azi. Să ne citim cu bine!